S ciljem daljnjeg poticanja konkurentnosti, inovativnosti i svijesti o održivom razvoju te podizanju kvalitete usluga i proizvoda u turističkom sektoru, Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora u 2015. godini uvode novi koncept godišnjih turističkih nagrada.
Sukladno Strategiji razvoja turizma Hrvatske, kao i Strateškom marketinškom planu hrvatskog turizma, sustav nagrađivanja treba postati sredstvo izravnog poticaja izvrsnosti i međunarodne konkurentnosti tvrtke dionika turističkog sektora, te priznanje tvrtkama, udrugama, ljudima te lokalnim zajednicama koje su u tekućoj godinu svojim radom pokazali izvrsnost i dali posebnu dimenziju i novu vrijednost hrvatskom turizmu.
Novi koncept godišnjih hrvatskih turističkih nagrada sastoji se od 28 nagrada u sedam (7) kategorija: Destinacija godine, Hrvatska 365, Nagrada za održivi turizam, Inovacija godine, Atrakcija godine, Nagrada poslovnom sektoru i nagrada Ljudi u turizmu. Kategorije su formirane u skladu s aktualnom Strategijom razvoja turizma i Strateškim marketinškim planom, sveobuhvatne su te prate i predviđaju svjetske turističke trendove. Također, novi koncept nagrađivanja najuspješnijih u turizmu služit će kao alat, odnosno okvir za praćenje, kontrolu i unapređenje kvalitete i efikasnosti svih komponenti turističkog sustava.
Sve detalje kao i pripadajuću dokumentaciju možete pronaći ovdje prijave.croatia.hr.