Poziv na dostavu ponuda u postupku nabave: Pojačano održavanje prometnice - nerazvrstane ceste u naselju Siverić - Jabuka

Objavljeno u Jednostavna nabava

DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
Br. Tip Opis datoteke Veličina Preuzimanje
1. POZIV NA DOSTAVU PONUDA 538 KB
2. SITUACIJA - GRAĐEVINSKO RJEŠENJE 485 KB
3. SITUACIJA - PROMETNO RJEŠENJE 462 KB
4. UZDUŽNI PROFIL 291 KB
5. PRILOG 1. (PONUDBENI LIST) 14 KB
6. PRILOG 2. (IZJAVU O NEKAŽNJAVANJU) 17 KB
7. DODATAK 1. (PODACI O ZAJEDNICI PONUDITELJA) 14 KB
8. DODATAK 2. (PODACI O PODIZVODITELJU/IMA) 13 KB
9. TROŠKOVNIK 28 KB

Odobreno 487.000,00 kuna za sanaciju raskrižja u Širitovcima

Objavljeno u Novosti

Gradu Drnišu je odobreno 487.000,00 kuna za sufinanciranje radova na sanaciji opasnih mjesta - "Sanacija opasnog mjesta – semaforizacija raskrižja županijskih cesta ŽC6246 i ŽC6077 u Širitovcima" na temelju Sporazuma Ministarstva unutarnjih poslova i Grada Drniša, koji je gradonačelnik Josip Begonja prošli tjedan potpisao. Sredstva su odobrena temeljem prijave na Poziv za prijavu projekata iz područja sigurnosti cestovnog prometa na području RH za 2020. godinu, kojeg je u studenom 2019. godine objavilo Ministarstvo unutarnjih poslova.

Predmet ovoga javnog poziva su bili projetki  koji su u funkciji povećanja razine sigurnosti cestovnog prometa, a za koje se može osigurati financijska potpora iz sredstava Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa Republike Hrvatske 2011-2020.

Vrijednost projekta – "Sanacija opasnog mjesta – semaforizacija raskrižja županijskih cesta ŽC6246 i ŽC6077 u Širitovcima" je 696.062,50 kn te će ostatak financirati Grad Drniš iz svog Proračuna. Radovi se planiraju započeti i završiti u 2020. godini.

Grad Drniš izabran kao pilot tijelo u projektu digitalizacije javne uprave

Objavljeno u Novosti

Grad Drniš je izabran kao pilot tijelo u projektu „Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom u javnu upravu RH“, koji se financira iz Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., a prema Ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava (Kodni broj: UP.04.1.1.06.0003). Nositelj projekta je Minstarstvo uprave. Projektni partner je Državna škola za javnu upravu.

Cilj projekta je povećanje učinkovitosti javne uprave optimizacijom i standardizacijom poslovnih procesa, te uvođenjem sustava upravljanja kvalitetom u javnu upravu. Aktivnosti predviđene za ostvarenje tog cilja jesu razviti mehanizme i alate za osiguravanje kvalitete kojima će se opseg i kvaliteta usluga koje pruža javna uprava uskladiti sa stvarnim potrebama korisnika, izgraditi IT sustav za potporu upravljanju sustavom kvalitete u javnoj upravi te razviti kompetencije zaposlenika javne uprave za upravljanje kvalitetom.

Projektom je predviđeno uvođenje sustava upravljanja kvalitetom u 118 tijela javne uprave, optimizacija i standardizacija 100 poslovnih procesa odabranih tijela, uvođenje IT sustava u odabrana tijela, te edukacija i certifikacija 600 zaposlenika odabranih tijela.

Donesene interventne mjere pomoći sektoru vina

Objavljeno u Obavijesti

Slijedom potrebnih prilagodbi koje su nastale zbog promjene tržišnih uvjeta, a uslijed velikih tržišnih poremećaja uvjetovanih pojavom pandemije bolesti COVID – 19, Europska komisija je donijela niz uredbi kojima se mijenjaju ili dopunjuju postojeće mogućnosti programiranja mjera u okviru programa potpore sektoru vina uređenih Uredbom (EU) br. 1308/2013. Ovim uredbama utvrđena su nova pravila za kontrole na terenu kako bi se odvijala daljnja primjena Nacionalnog programa te isplata završenih projekata i odobravanje novih te je otvorena mogućnost izmjene Nacionalnog programa.

Popis poljoprivrede 2020. - Poziv za popisivače

Objavljeno u Obavijesti

Državni zavod za statistiku RH provest će popis poljoprivrede 2020. na cijelom području Republike Hrvatske u razdoblju od 14. rujna do 14. listopada 2020. godine.

Popis poljoprivrede 2020. opsežno je statističko istraživanje čiji je cilj dobivanje što preciznijih podataka o hrvatskoj poljoprivredi i utvrđivanje važnosti te djelatnosti za hrvatsko gospodarstvo.

8. lipnja 2020. kreće službena prijava za popisivače na web stranici Državnog zavoda za statistiku www.popispoljoprivrede.hr

Prijava traje od 8. lipnja do 15. lipnja 2020.

Na web stranici www.dzs.hr bit će objavljen javni poziv i link za prijavu na stranicu www.popispoljoprivrede.hr.

Odluka o poništenju postupka javne nabave: Izgradnja i opremanje poslovne zone u Gradu Drnišu

Objavljeno u Postupci javne nabave po zakonu o javnoj nabavi

Naručitelj Grad Drniš je uvrstio novi dokument (Odluka o poništenju predmeta/grupe) za postupak: Izgradnja i opremanje poslovne zone u Gradu Drnišu.

Dokument možete preuzeti OVDJE.

DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
Br. Tip Opis datoteke Veličina Preuzimanje
1. ODLUKA O PONIŠTENJU POSTUPKA JAVNE NABAVE 120 KB
2. ZAPISNIK O PREGLEDU I OCJENI PONUDA 7,93 MB

Primarnim poljoprivrednim proizvođačima u sektoru biljne proizvodnje i sektoru stočarstva isplaćen 51 milijun kuna potpore

Objavljeno u Obavijesti

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju je u petak, 29. svibnja 2020. godine isplatila 51 milijun kuna potpore za ukupno 7.572 primarna poljoprivredna proizvođača u sektoru voća i povrća, cvijeća te u stočarskim podsektorima govedarstva, svinjogojstva, konjogojstva, ovčarstva, kozarstva i peradarstva iz Programa potpore primarnim poljoprivrednim proizvođačima u sektoru biljne proizvodnje i sektoru stočarstva u 2020. godini.

Cilj Programa je održati zaposlenost te postojeću razinu proizvodnje na malim poljoprivrednim gospodarstvima, zbog osiguravanja kontinuirane opskrbe stanovništva hranom i potpore primarnim proizvođačima uslijed usporavanja gospodarskih aktivnosti uzrokovanih pandemijom virusa COVID-19.

Obavještavamo korisnike da su na AGRONET-u objavljene Odluke za svaku Mjeru/Podmjeru za koju su ostvarili pravo te ih pozivamo da se do 12. lipnja 2020. putem AGRONET-a očituju o prihvaćanju prava i obveza iz Odluke.

U slučaju da se korisnik ne očituje u navedenom roku ili zakasni s dostavom očitovanja, smatra se da isti nije prihvatio prava i obveze navedene u Odluci te je dužan vratiti iznos potpore.

Popis korisnika po Mjeri/Podmjeri možete pronaći OVDJE.

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost sufinancira projekt sanacije odlagališta otpada Moseć

Objavljeno u Sanacija odlagališta otpada Moseć u Gradu Drnišu

Gradonačelnik Josip Begonja potpisao je ugovor o sufinanciranju provedbe projekta "Sanacija i zatvaranje odlagališta neopasnog otpada Moseć u Drnišu" sa Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. Fond je temeljem zahtjeva Grada Drniša odobrio sufinanciranje u iznosu do 1.331.088,05 kuna, odnosno 10% ukupne vrijednosti projekta.

Podsjećamo, temeljem Odluke o financiranju projekta "Sanacija odlagališta otpada Moseć u Gradu Drnišu", koji je Grad Drniš prijavio u prosincu u okviru Poziva na dostavu projektnih prijedloga Sanacija zatvorenih odlagališta otpada neopasnog otpada KK.06.3.1.13 u sklopu Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., Specifični cilj 6i1 – Smanjena količina otpada koji se odlaže na odlagalištima odobren je projekt vrijednosti 13.310.880,47 kuna, od čega je  84,9999999%, odnosno 11.314.248,39 kuna dodijeljeno iz bespovratne EU potpore.

Ovim ugovorom je zaokruženo financiranje projekta, budući da će ostatak od 665 tisuća kuna osigurati Grad Drniš u svom Proračunu kroz dvije proračunske godine.

Mjere HZZ-a za očuvanje radnih mjesta za lipanj

Objavljeno u Obavijesti

Hrvatski zavod za zapošljavanje nastavlja s mjerama za očuvanje radnih mjesta i za mjesec lipanj. Cilj mjere je očuvanje radnih mjesta kod poslodavaca kojima je zbog posebne okolnosti uvjetovane Koronavirusom (COVID -19) narušena gospodarska aktivnost. 

Ciljane skupine poslodavaca su poslodavci iz sektora: 

  • Poljoprivreda, šumarstvo i ribarstvo – samo biljna i stočarska proizvodnja, lovstvo i uslužne djelatnosti povezane s njima i ribarstvo 
  • Prijevoz i skladištenje – prvenstveno prijevoz putnika (željeznicom, kopnom, zrakom i vodom) 
  • Djelatnosti pružanja smještaja te pripreme i usluživanja hrane i pića 
  • Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti – samo djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup (leasing) i putničke agencije, organizatori putovanja (turoperatori) i ostale rezervacijske usluge te djelatnosti povezane s njima 
  • Umjetnost, zabava i rekreacija samo kreativne, umjetničke i zabavne djelatnosti, zabavne i rekreacijske djelatnosti i proizvodnja i prikazivanje filmova i video filmova, djelatnosti snimanja zvučnih zapisa i izdavanja glazbenih zapisa te distribucija istih 
  • Ostale uslužne djelatnosti – samo popravak računala i predmeta za osobnu uporabu i kućanstvo i ostale osobne uslužne djelatnosti 
  • Organizatori kulturnih, poslovnih i sportskih događanja, organizatori sajmova i vjenčanja, te prateće djelatnosti poput tvrtki za najam opreme, audio i video snimanje, prodaju ulaznica, najam dvorana te ostale tvrtke koje većinu svojih prihoda ostvaruju od događanja i javnih okupljanja 

Poziv na HBOR-ov webinar "Obrtna sredstva za ruralni razvoj"

Objavljeno u Obavijesti

Hrvatska gospodarska komora vas poziva u četvrtak, 4. lipnja, u 10 sati na webinar Hrvatske banke za obnovu i razvitak namijenjen poljoprivrednom sektoru, na kojemu će biti riječi o kreditnoj liniji za obrtna sredstva ruralnog razvoja.

Besplatni Webinar organiziraju HGK – ŽK Šibenik i ŽK Dubrovnik u suradnji s Centrom za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije, a predavačica je Mira Krneta, voditeljica područnog ureda Hrvatske banke za obnovu i razvitak za Dalmaciju.

Korisnici kredita: Mikro, mali i srednji poduzetnici (OPG-i u sustavu PDV-a, šumoposjednici, obrti, trgovačka društva, zadruge, proizvođačke organizacije), čije poslovanje se odvija u okviru Mjera 4.1., 4.2. i 8.6. te mikro i mali poduzetnici koji razvijaju nepoljoprivrednu djelatnost u okviru Mjere 6.4. Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske 2014. – 2020. Prihvatljiva su ulaganja koja se provode na području Republike Hrvatske osim urbanih središta gradova (Zagreb, Osijek, Rijeka, Split).

Namjena kredita: financiranje obrtnih sredstava potrebnih za otklanjanje nestabilnosti u odvijanju proizvodnje i financiranje tekućeg poslovanja (priprema proizvodnje, sirovina i materijal, ostali proizvodni troškovi, troškovi radne snage, podmirenje obveza prema dobavljačima i ostalih općih troškova tekućeg poslovanja; osim kreditnih obveza prema poslovnim bankama i drugim financijskim institucijama i PDV-a); Refinanciranje postojećih kredita nije moguće; HBOR će povrat prethodno uloženih sredstava (refundaciju) prihvaćati za obavljena plaćanja u pravilu najduže 3 (tri) mjeseca prije podnošenja zahtjeva za kredit.